menusearch
asrerooydad.ir

پذیرش بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور کاشان از امروز آغاز شد

جستجو
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۴:۲۱
۱۴۰۲/۱۱/۳ سه شنبه
(1)
(0)
پذیرش بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور کاشان از امروز آغاز شد
پذیرش بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور کاشان از امروز آغاز شد

 

به گزارش عصر رویداد؛ دکتر محمد توکلی پور روز سه شنبه افزود:ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور از امروز سوم آغاز و تا روز یکشنبه هشتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: افرادی که دوره پیش دانشگاهی را گذرانده و نظام آموزشی شش،سه،سه را طی کرده اند و یا دیپلم نظام قدیم یا کاردانی دارند، می‌توانند بدون امتحان کنکور بر اساس معدل کتبی دیپلم از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد:متقاضیان می‌توانند در ۲۲ رشته ازجمله ریاضیات،روانشناسی،علوم تربیتی،مدیریت دولتی،مدیریت امور بانکی،مدیریت کسب و کار،حسابداری،زبان و ادبیان فارسی،انگلیسی و عربی،علوم سیاسی و غیره ثبت نام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور کاشان بیان کرد: تحصیل در دانشگاه پیام نور به شکل حضوری و مجازی است،این امتیاز ویژه این دانشگاه است.

توکلی پور گفت: حضور در کلاس های نظری در این دانشگاه الزامی نیست و همین موضوع زمینه تحصیل خانم های خانه دار را فراهم می‌کند و امکان مهمان شدن دانشجو در دیگر شعب دانشگاه پیام نور در کشور وجود دارد.

۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجوی دختر و پسر در ۲۷ رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده و ۹۰ درصد دانشجویان بومی منطقه هستند،این دانشگاه در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد و تا کنون پنج هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.