menusearch
asrerooydad.ir

قطعی آب آشامیدنی ۲۲ هزار خانوار چالوسی بر اثر رانش زمین

جستجو
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۶:۵۸
۱۴۰۲/۸/۱۶ سه شنبه
(1)
(0)
قطعی آب آشامیدنی ۲۲ هزار خانوار چالوسی بر اثر رانش زمین
قطعی آب آشامیدنی ۲۲ هزار خانوار چالوسی بر اثر رانش زمین

 

به گزارش عصر رویداد؛ سیل خانمان برانداز که عصر روز شنبه هفته جاری در غرب و مرکز مازندران جاری شد خسارت های جبران ناپذیری به زیرساخت ها، تاسیسات آبرسانی و عمومی و زندگی این استان وارد کرد و بنا به گزارش های شرکت آب و فاضلاب مازندران این حادثه سبب قطعی آب دست کم ۱۳ هزار مشترک شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران روز گذشته به نقل مدیرعامل این مجموعه به رسانه ها گزارش داد : گروه های عملیات واکنش سریع این شرکت به محض وقوع این رخداد خسارت زا و تلاش های شبانه روز تا روز گذشته اقدام به رفع مشکل قطعی آب آشامیدنی در این منطقه کردند.

امروز سه شنبه هم این روابط عمومی به قول مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مازندران به ایرنا گزارش داد: براثر رانش زمین و شکستی خط انتقال متاثر از حفاری های شرکت انتقال گاز و سیل در حوالی پارک سنگی ابتدای کمربندی چالوس سبب قطعی و افت فشار آب ۲۲ هزار خانوار چالوسی شد.

بهزاد برار زاده در این باره توضیح داد : در این حادثه حدود ۲۰ متر از خط انتقال اصلی ۵۰۰ میلیمتری "آزبست " شهر چالوس به علت حفاری شرکت انتقال گاز و رانش زمین در پی وقوع سیل دچار شکستگی شد و ۲۲ هزار خانوار از مردم شهر چالوس و روستاهای بخش مرکزی با قطعی آب مواجه شدند.