menusearch
asrerooydad.ir

صادرات تجهیزات پزشکی ساخت ایران به آفریقا

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۸:۴۴
۱۴۰۳/۳/۹ چهارشنبه
(0)
(0)
صادرات تجهیزات پزشکی ساخت ایران به آفریقا
صادرات تجهیزات پزشکی ساخت ایران به آفریقا

 

به گزارش عصر رویداد؛ علی رضا عسکری اظهار داشت: محصولات تولیدی شرکت تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر ایران بر اساس دستورالعمل‌های بهداشت و سلامت کشور کنیا، مطابق با استانداردهای موجود در این کشور است. این اقلام سبدی از تجهیزات پزشکی تولیدی سها مانند انواع فیلتر تالاسمی، سرسوزن دندانپزشکی، سرنگ انسولین، آنژیوکت، ست دیالیز، محفظه بی کربنات، سرنگ و سرسوزناست که در سیستم بهداشت و درمان کنیا ثبت و استفاده می‌شود.

عسکری افزود: اگر محصولات ایرانی را در یک کشور آفریقایی ثبت کنیم، مسیر برای ثبت محصولات در دیگر کشورهای آفریقایی نیز هموارتر و ساده‌تر می‌شود و زمینه صادرات به ۶ کشور دیگر در این حوزه نیز فراهم خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کنیا توسعه‌یافته‌ترین اقتصاد و مرکز اقتصادی، تجاری، مالی و لجستیکی منطقه شرق آفریقا است و این موفقیت نشان از توانمندی‌های فنی و کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران بر اساس استانداردهای بین المللی دارد.

افزایش سطح آگاهی بهداشتی مردم، توسعه شبکه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و توجه دولت به بهبود نظام سلامت از جمله فرصت‌های مهمی‌ بود که شرایط را برای ورود به بازار کنیا فراهم کرد.