menusearch
asrerooydad.ir

درخشش دونده ملی پوش کیش در مسابقات آسیاسی

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰:۲۵
۱۴۰۳/۳/۱۳ یکشنبه
(1)
(0)
درخشش دونده ملی پوش کیش در مسابقات آسیاسی
درخشش دونده ملی پوش کیش در مسابقات آسیاسی

 

به گزارش عصر رویداد؛ عزیزاله فرضی‌پور روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این ورزشکار ملی پوش در قالب تیم ملی دو و میدانی کشور به مسابقات غرب آسیا اعزام شده بود که موفق به کسب مدال طلا شد و برای کیش و کیشوندان افتخار آفرینی کرد.

وی ادامه داد: «حدیثه رئوف» در مسابقات دو سه هزار متر با مانع توانست مدال طلا را اذعان خود کند.

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش با تاکید رویکرد حمایتی سازمان منطقه آزاد کیش از ورزشکاران به وِیژه قهرمانان ملی، بیان کرد: تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شده تا یک شرایط ایده آل برای طی دوره آمادگی این عزیزان در دوره‌ای که در کیش حضور دارند، فراهم شود.

ملی پوش پدل برد کیش به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

فرضی‌پور همچنین از انتخاب «مریم قاسمی آقایی» ملی پوش پدل برد کیش جهت اعزام به مسابقات جهانی خبر داد.

وی اضافه کرد: این ورزشکار کیشوند که به زودی در تورنمنت جهانی دانمارک حضور خواهد داشت سابقه حضور در مسابقات جهانی 2023 فرانسه را نیز دارد.

دوچرخه سوار کیشوند به مقام سوم کشوری رسید

معاون ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش به افتخار آفرینی «مرتضی بهرام دخت» دوچرخه سوار پیشکسوت کیشوند در مسابقات ملی اشاره کرد و گفت: این ورزشکار پر افتخار در مسابقات ملی دوچرخه سواری پیشکسوتان موفق به کسب مدال برنز شد و در جایگاه سوم ایستاد.

وی ادامه داد: این تورنمنت در استان اصفهان برگزار شد و ورزشکار جزیره کیش توانست برای این منطقه افتخار آفرینی کند.

یک ورزشکار اهل کیش به اردوی تیم ملی موج سواری دعوت شد

فرضی‌پور همچنین از دعوت صوفیا نادری به اردوی تیم ملی موج سواری خبر داد و بیان کرد: این ورزشکار ملی پوش در رشته استند آپ پدل برد کیش به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده است.

وی ادامه داد: این اردوی تیم ملی از 22 خرداد تا پنجم تیرماه سال جاری به منظور آماده سازی قبل از اعزام به مسابقات جهانی در بندر انزلی برگزار می‌شود.