menusearch
asrerooydad.ir

تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی

جستجو
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۹:۵۵:۱۳
۱۴۰۲/۷/۱۹ چهارشنبه
(1)
(0)
تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی
تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی

 

به گزارش عصر رویداد؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در حاشیه جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره حمایت از دانشجویان متاهل و ساخت خوابگاه‌های متاهلی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های وزیر علوم ساخت خوابگاه‌های متاهلی است، بسیاری از دانشگاه‌ها زمین‌های متعددی دارند باید دولت پشتیبانی لازم را صورت دهد و بودجه‌ مورد نیاز را در نظر بگیرد تا دانشگاه‌ها بتوانند برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همچنین وزارت مسکن و شهرسازی در این زمینه قول همکاری داده تا خوابگاه‌های متاهلی ساخته شود، این‌گونه بنیان خانواده تقویت و جوانان به ازدواج ترغیب می‌شوند.

در جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی که عصر سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسیبرگزار شد، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی تفصیلی از اقدامات این وزارتخانه در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری ارائه کرد و در ادامه، ۱۷ نفر از اعضای این شورا ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده نظرات خود را درباره گزارش ارائه شده بیان کردند.

در این جلسه همچنین بنا به درخواست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مقرر شد، نیازهای این وزارتخانه به سیاستگذاری در بخش‌های مختلف از جمله آمایش سرزمینی و آیین‌نامه ارتقا، در ستاد علم و فناوری بررسی و تصویب شود و نتیجه آن به شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی گزارش شود.